Mycket på kort tid.

2009-12-12 ♥ 12:31:01 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

För att ha haft en vecka med endast en sak inplanerad så har det hänt väldans mycket. Det mest glädjande är nog att vi äntligen blivit med barnvagn! Är så sjukt glad! Tack till mor min som dessutom betalade den! Hur bäst är inte det? Nästa projekt med den är att den ska kläs om i andra färger. Har en polare som är grymt duktigt på sådant. Det är bra med kompisar med annorlunda hobbies.  Diskussionens vågor går höga om allt från körsbärsmönstrat tyg till limegrön manchester.

 

    

 

Flängandet förde även med sig ett skötbord samt fika ute i Täbys omnejd på en fritidsgård. Spontant och trevligt. Sånt gillar vi mycket. Inväntar nu lunch besök. Kvällen ska bjuda fest, och det kommer blir ett spännande kapitel i sig. Jag har någonstans insett att man som gravid inte är intressant längre bland polarna, även om man inte pratar barn. Så det ska bli intressant att se hur kvällen artar sig. Oavsätt tänkte jag sikta in mig på att vara en ”hot-mamma-to-be”. Klar utmaning för någon som ser sig själv som en flodko på klackar! *Garvar* Nej skämt åsido ska det bli skit kul!

Ha det gött!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0