Pumpakärnor.

2009-12-14 ♥ 21:50:43 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Sitter för tillfället som den äkta svartskalle jag är och äter pumpakärnor så skalen yr. Fördelen är ju att det är ett nyttigt snacks. Klart rekommenderat. Helgen var klart underhållande med en del inslag av extremt ”icke-skoj”.  Mer förklaring än så får ni nog inte. Dom som känner mig vet vad som hände och jag har ingen lust att hänga ut folk även om det hela är lite att flina åt i efterhand så var det inte det just vid tillfället. Just då var det mest jävligt psykiskt påfrestande. Jag kan iaf skvallra om att resultatet genererade i en helvetes mängd bikarbonat och även färsk citron. Både bättre och billigare än Ikea om ni frågar mig.



I morgon är det ultraljuds dags.  Jag kommer gå på ultraljud varannan vecka från och med nu. Känns lite motigt att behöva släpa sig in till stan hela tiden. Fast å andra sidan är det väldans skönt också eftersom jag har en liten tendens att bli lite orolig. Då är det skönt att känna att de har stenkoll på mig och våra två små vildar. Nu ska jag ta en kopp choklad och ett bad.

Tjing!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0