Fredag idag.

2009-10-23 ♥ 09:17:26 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (2)

FREDAG! Härligt, har längtat efter helgen. Inte för att det händer något speciellt utan bara för att det ska bli så skönt att vara ledig. Jag vaknade tre gånger i natt och hade vanvettigt ont imagen. Det tycker jag inte alls om. Oroar mig lite men försöker tänka positivt.  Våra två små älsklingar växer faktiskt. Dom behöver plats!


 


I övrigt vill jag bara vråla ut ett JÄTTE STORT GRATTIS!!!! Till underbara Nicole som den 2:a November påbörjar sin utbildning och resa mot sin dröm att bli nagelterapeut ! Ska bli härligt att följa din resa vännen! Är så himla glad för din skull!




Kommentarer
Postat av: Nicole

PUSSGURKA!!!!!!!!!!!!

2009-10-26 @ 00:39:45
URL: http://www.varmdomorsan.se
Postat av: paulina

guud va fin blogg ((:

2009-10-26 @ 01:01:20
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0