Humdudimdidum...

2009-10-29 ♥ 10:00:10 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

 

Kände första sparken i Tisdags!!!

 

 

 

Som till synes är det lite segt på blogg fronten. Men det är väll ingen som är direkt förvånad? Inte jag iaf.  Nu vet jag ju att det inte krävs allt för stor eller alla gånger ambitiös insatts för att skriva men när man inte kan uppbåda den orken vet jag inte om jag kan kalla mig:

  1. Lat
  2. Bekväm
  3. Händelsefattigt liv.

Kan väll nämnas att jag självfallet inte tycker jag passar in på någon kategori?  Det är jag ganska mycket för bra för .

 

I tisdags gick jag den sista kursen för min auktorisation också! Kul med en lärare som ser lika rolig ut som ett urvattnat suddgummi men som visar sig vara suverän föreläsare.  Men nu är jag färdig iaf! YÄY PÅ MIG! Den där förbaskade auktorisationen har varit mitt mål i 5 år så det känns så skönt att ha klarat det. Lite overkligt också men vanvettigt roligt. Vette 17 vad jag ska satsa på nu?

 

Var hemma hos en barndomvän igår. Helt galet roligt att ses igen och min inredningstokiga sida fick sig en rejäl spark i röven. Vill göra om IGEN. Men det säger vi inte till maken *Ssssschys!*

 

I helgen är det Halloween.  Jag tror det är första gången vi inte har något planerat. Tidigare var det alltid fester eller något annat kul. Men inget sådant nu. Känns ganska tråkigt. Egentligen skulle vi varit i Scotland men det blev ju inte av. Festen som skulle varit i helgen blev flyttad till en helg vi inte kan. Vet inte om jag bara är torsdagsbitter men tråkigt som fan är det iaf…




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0