Idag.

2009-10-17 ♥ 19:01:40 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (2)

 En av världens i särklass kaxigaste mammor har precis gått hem från mig. Vanja och hennes lilla underbara busunge till son har just gått hem. Klart underhållande dag! Ungersk potatis soppa för hela slanten och
denna underbara låt på Repeat. Älskar Ruzsa Magdolna, vinnare av ungerska “Idol” 2006.

I övrigt har kvällen pendlat lite upp och ner. Bra saker har varit sånt som att jag färgat håret och lagt in flera skor till salu på Tradera. Samt att ett par av mina gamla stövlar som jag säljer är uppe på över 230 kronor(!) Lite roligt!

Fick ett mejl också… Jag har till och från modellat lite. I huvudsak gått på catwalk för bröllopsmässor. Fick ett nytt mejl idag om nästa tillfälle. Nu har jag inte talat om för arrangören att jag är på tjocken så det vore väll kanske lämpligt att meddela detta. Det deprimerande var att jag fick en lista på alla mina tidigare mått.  Jag äter ju numera medicin pga en urkeffad köldkörtel vilket leder till viktuppgång. Graviditeten gör ju även den sitt.  Nu känner jag mig som en förbannad flodhäst! Jag ska gå och se om jag har något hemma jag kan tröstäta på. ;)

Mors.




Kommentarer
Postat av: Fröken Vinter

Naw, vad söt du är <3

2009-10-17 @ 20:03:59
Postat av: Lina

Välkommen till hypothyreosens förlovade land, visst är det trevligt ;)

Skämt åsido, du kommer alltid att vara vacker oavsett vikt. Kram.

/Lina

2009-10-18 @ 14:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0