Vivaldi och vindruvor.

2010-04-17 ♥ 20:37:36 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

2 Veckor redan. Jisses. Vad tiden går. I 2 veckor redan har vi haft våra fina små troll hos oss. Jag tror fortfarande inte riktigt vi landat i faktumet att vi är föräldrar. Just nu känns det som att blöjbytandet, Dolly Parton Tuttarna och vaken nätterna är någon konstig och påfrestande men helt underbar dröm som bara flyter vidare. Jag väntar på att poletten ska trilla ner.

Under tiden lyssnar jag på Vivaldi och Debussy. Samt förundras över att mina yngsta dotter skrattar i sömnen (MIN dotter!VÅRA DÖTTRAR!  huiuiii har inte vant mig vid att säga det än)



För övrigt verkar jag ha drabbats av någon slags Pre-Post-Pregnancy-Craving...
Gissa på vad?



                        



Kommentarer
Postat av: Lina

Sara har visat bilder på era små underverk på Facebook och de är precis så söta som man förväntat sig med så snygga föräldrar ;)

Skämt åsido, stort grattis igen. You and your girls are gorgeous!

Kram.

2010-04-17 @ 22:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0