Katona och flätor.

2010-08-29 ♥ 14:04:43 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Vi har lök-råttor i våran kyl! Se själva! :O





Maken påpekade lite diskret att jag själv gått och tagit en tugga runt 3 snåret i natt när vi inte fick sova. Charmigt. Dagens frukost? Katona = Riddare! Världens bästa sätt att få barn att äta. Även kallad ”Plockmat” Min mor gjorde alltid katona åt mig och min syster när vi var små. Maten var så mycket roligare att äta då.


  

Dagens Katona bestod av vitt bröd, salladslök, färska tomater med mycket salt och varmrökt sidfläsk. Mycket nyttigt. Eller inte.



Har en tid stört mig på att jag inte kan göra inbakade flätor. Och ingen har jag som kan visa heller. När jag har frågat folk har konversationen i 90 % av fallen utspelat sig såhär.

Jag- Åh jag skulle vilja kunna göra en inbakad fläta på mig själv. Kan du det?

Annan- Ja.

Jag- Kan du visa mig?

Annan- Vaddå? KAN DU INTE DET!??

Jag- Ööööh, nej?

Annan- Haha det är ju bara att göra!

Jag- …doh

 

Tydligen är jag helt jävla flätinkompeten. Har dock hittat några videos på nätet som kanske kan öppna de skimrande portarna till de inbakade flätornas förlovade land! <3

Dagens mamma outfit.

 



Hur i helvette får dom till den där munnen egentligen!?!?!?




Kommentarer
Postat av: Älvan

http://www.dreamweaverbraiding.com/

Det var så jag lärde mig.

Lycka till :)

2010-08-29 @ 14:43:14
URL: http://aelvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0