Bara sådär.

2010-02-27 ♥ 18:58:35 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Duktig! Fattiga riddare till frukost och en heldel avprickat från vår ”To do”- lista. Detta trots att jag däckade i 1½ timma mitt på dagen.


                                                                                            



Just nu finns det en heldel jag saknar. Framför allt saknar jag att glida omkring i 10cm klackar. Alla mina fina skor bara ylar på mig från garderoben. Jag hoppas verkligen att mina fötter stannar som ett par 37:or. Annars kommer jag bli vanvettigt deprimerad. Och anledningen till att jag inte går i högklackat nu?


1. Kolla ut.


2. Jag riskerar att få slagsida och likt Regal skeppet Vasa tippa över.


Övrigt: I vår vill jag segla runt i den här outfiten.







Yeah jag vet, inte så jävla troligt. Men drömma kan man.

 




Kommentarer
Postat av: Lina

Ooo, snazzy!

Tror nog du kommer kunna glida runt i klackar och tajta kläder rätt snart igen. Babykilona lär rinna av dig som att de aldrig funnits när amningen kommer igång. Om du tänker/kan amma förstås.

2010-02-27 @ 22:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0