Fnuuu.

2010-02-12 ♥ 14:29:09 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Känner mig lite nere idag. Men framför allt TRÖTT! Jag börjar bli väldigt trött på att vara trött. Ja, jag vet att det kommer bli 1000 resor värre när barnen har kommit och att de finns dom som sovit mycket mindre än vad jag har. Men det ändrar inte faktumet att jag ser i kors av trötthet. Förstår bara inte varför. Jag sover på nätterna (ok, jag vaknar hela tiden av att kroppen gör ont eller att jag måste springa på muggen stup i kvarten eller av sammandragningar.) Men lite får jag sova iaf. Men att gå runt som en zombie dagtid... Det här är fan löjligt



                                    



Kommentarer
Postat av: Cornelia

Kram på dig! Önskar att jag kunde göra dig gladare och piggare.



/Cornelia

2010-02-12 @ 15:29:17
URL: http://www.cornelia.info.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0