2010!

2010-01-01 ♥ 22:27:05 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (2)

God fortsättning på er alla!


Hoppas ni alla haft en underbar jul och ett härligt nyår! Det har iaf jag haft. Är mycket nöjd med hur det flutit på och vad som hamnade i julstrumpan det här året. Nyår firades i glada vänners lag med mycket god mat och skratt.


 Sitter och funderar över vad det nya året kan föra med sig. Det är spännande, roligt och vanvettigt skrämmande. Har ångest runt en del saker och en enorm skälvande och förväntansfull bävan inför andra. Har också insett att jag måste ta tag i en del saker som lagt och gnagt och pyrt i nästan ett års tid. Det i sig är skrämmande men förhoppningsvis kommer det något gott utav det.


Vad har hänt under 2009 som man minns lite extra då?

Tja, jag vart moster igen till en underbar liten tös. Ett annat par vänner fick en härlig liten tjej till sommaren. Några andra vänner avslutade året med att få en redig liten grabb. Vi blev ägare till en BR, men framför allt så minns jag 2009 för det underbara lilla blåa plustecknet som dök upp på stickan efter semestern. Det och att inse att det lilla plustecknet innebär att det växer två små pyren i magen på mig.


Vidare har det ju förstås hänt en del negativa saker också. Jag vill helst inte tänka på dem eftersom sådant bara skär i hjärtat. Får försöka lägga sådant bakom mig.


Du då, som läser det här. Vad är ditt bästa minne från 2009?




Kommentarer
Postat av: Gealach

Mitt bästa minne, även om det också är lite läskigt på sitt sätt, är väl att jag vågade bryta mig loss från en destruktiv arbetsplats och göra något annat. Vad det för med sig får vi väl se... :-)

2010-01-01 @ 22:55:22
URL: http://gealach.blogg.se/
Postat av: Älvan

Bröllopet förstås! Och lilla Sam som flyttade hem till oss i början av september. Nu är han förstås inte så värst liten längre - på måndag är det dags att ringa till veterinären och beställa tid för kastrering...

/Charlotta

2010-01-03 @ 13:18:20
URL: http://aelvan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0