Boa?

2010-01-23 ♥ 12:37:58 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)


Jag känner till fenomenet ”Att boa”. Framför allt som gravid är det fullt normalt och ett tecken på att kroppen och knoppen ställer in sig på en närstående förlossning. Man vill helt enkelt få saker klara i tid tills de små drullar ut. Jag verkar ha drabbats av detta fenomen nu. För tillfället så springer jag runt som en tok och sliter och river i alla skåp och möblerar runt, kastar och sorterar. Inget ont i det. Det blir ju bra tillslut. Hoppas jag. I nuläget möblerar jag runt handdukar och sängkläder för glatta livet. (Fullt normalt)

Har även hittat två gigantiska lakan som jag ska koka sönder på 90 graders tvätt för att sen sy om till lakan till spjälsängen. Jag borde få ut 6-8 stycken lakan på det. Vore ju inte helt fel.

Dessutom så trollar det runt massa inrednings idéer i huvudet på mig. Hur vi ska göra så det blir lite mera plats, lite mera praktiskt, lite mera fnöööö,  ja ni fattar. Maken blev inte överdrivet förtjust i mina idéer om man säger så. Fast han höll iaf med mig och köpte samtliga argument. Så nu sitter jag och letar skåp på blocket för glatta livet.

 Tisdagens Ikea besök hägrar i fjärran. Får bara hoppas lönen hinner komma innan dess.


I  vilket fall blev det lite shopping igår! Gardiner till vardagsrummet, ljusstakar (Halva rea priset! Go go indiska!) och en BUDDHA! Nu ska bara sovrummet möbleras om och den kommer få sin plats i vårat fönster.
Oh joy and happyness!


   Härligt gröna gardiner och ljusstakar.     Min Buddha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0