Friday it is!

2010-03-05 ♥ 17:42:31 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (2)

Mjahaja. Fredag! Sitter och väntar på att maken ska dyka upp. Sen bär det av till svägerskan för mat, alias och singstar!  Ska bli riktigt roligt!


I morse när jag skalade apelsiner till frukost blev jag löjligt glad. Det fanns nämligen "bäbis" klyftor i den! När jag var liten så älskade jag dom där små små klyftorna. Mamma kallade dem alltid "Bäbis apelsiner".
Och jag slog som vanligt på stort och hittade "Tvilling bäbis apelsiner" idag. Bara för att.


Vad kallar du dem? 




                           



Kommentarer
Postat av: Älvan

Jag kallar dem inget särskilt. Fast nuförtiden filéar jag nästan alltid mina apelsiner och då är de där små bara ivägen.

2010-03-05 @ 18:55:27
URL: http://aelvan.wordpress.com
Postat av: Lina

Har nog också alltid kallat dem för bäbisklyftor. :)

2010-03-06 @ 14:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0