Stiltje.

2010-05-25 ♥ 01:16:41 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Det har varit lite dött här. Sorry för det. Det är inte att jag inte har något att skriva om, tvärt om! Det händer hur mycket som helst! Jag är till och med varit pigg på att ta bilder med mobilen som är tänkta att hamna på bloggen. Men när jag väl sitter här och ska skriva så blir det bara ” Vem fan är intresserad av att jag fixat till balkongen? Eller att mina barn har ont i magen?” Tror inte det är så intressant att läsa om. Och när ens vardag handlar till mestadels om det, ja då blir det ju inte särskilt stor variation på saker att skriva om. Ja, jag läser tidningar och har åsikter och blir upprörd över saker precis som alla andra. Skillnaden är väll att jag inte direkt känner att jag har lust att göra en lång utläggning om det. Merde…

 

Så i brist på annat. Här är före och efterbilder på våran balkong. Håll till godo =)
(Klicka på bilderna för större storlek)



                                         



Efter

                             





Första middagen på Balkongen. Grillad Hickory Lax med matvete sallad.




Kommentarer
Postat av: jenny, tor och loke

här kommer bara en liten hälsning från en annan tvillingmamma. grattis till era små, och lycka till i framtiden! Hälsningar Jenny, Tor och Loke.

2010-05-25 @ 10:11:07
URL: http://jennt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0