Städning.

2011-02-21 ♥ 19:46:30 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Det kliar i hela kroppen. Om man bortser faktumet att jag är förkyld och att det känns som om någon kört upp en dammvippa i snoken på mig , så kan man milt påstå att jag har städabstinens (!) Japp, jag vill skura, rensa, slänga saker, byta gardiner och skura fönster. Jag får väll låna bort ungarna en helg om ett par veckor så jag kan göra det på riktigt. Maken får förstås äran att hjälpa till :D ( han jublar högljutt här bredvid. Alternativt gråter, jag har inte bestämt mig än.)


I övrigt undrar jag om man kan dammsuga hunden? Jag menar de här förbaskade väderomslagen är rena mordet för våran dammtuss. Han fäller värre än en afgahnhund i en centrifug. Vore ju så praktisk om man kunde dammsuga jycken direkt istället för att jaga runt med snabeldraken för att få in alla minijyckar som är spridda i lägenheten. Bara en tanke sådär.



Kommentarer
Postat av: Älvan

Jag önskar att man kunde dammsuga katterna! Jag tror faktiskt att det finns munstycken för dammsugning av hundar men katterna är ju livrädda för snabeldraken så i mitt fall är det nog hopplöst...

2011-02-21 @ 19:52:58
URL: http://aelvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0