Träningen

2011-01-12 ♥ 20:02:38 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (2)

Blev lite inpirerad av Värmdömorsan att börja röra på mig igen, så jag letade upp ett gamalt tränings schema som jag knåpade ihop någon gång förra våren. Jag hittade det till min förtjusning! Snyggt upplägg och enkelt förklarat. Så ambitiöst!!!    Vaddå "skriven på ett kuvert" Jaha, och? Jag är uppenbarligen dessutom lite lätt retarderad som måste ha små huvudfoting-liknande gubbar som visar hur jag ska göra.







Vilket fall så skrev jag om den. Lade till lite benövningar och lite fokus på lilla magen. Men något hände när jag renskrev den! Kolla in den där förbannade gubben! Vad gör den/ han / det??
Det ser ut som en den pissar / bajsar i en vas!! Mitt i mitt träningsprogram! SÅ jävla oförskämt! Eller visst, jag kan nog få till det hemma, men vad tror ni dom säger om man ger sig på det där mellan maskinerna och belgian blue karlarna på gymmet?





Kommentarer
Postat av: Maria

Och lyckas göra det där tolv gånger innan någon upptäcker vad som hänt, det är en sport! ;)

2011-01-13 @ 01:00:31
Postat av: Sabina

Hahaha - du är för rolig du, Tina! :D

2011-01-13 @ 08:52:03
URL: http://vintersmycken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0