Sanering!

2011-03-27 ♥ 19:55:08 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Eftersom karln kunde räknas som frisk igår (vi pratar alltså fysiskt, psykist är han nog körd. Jag menar, han ÄR ju gift med mig!) Så han fick den stora äran att roa barnen både igår och idag. Eftersom Trollet tyckte det var en rolig ide att sjunga otröstlig opera från klockan 01,05 till 06,14 så behövde jag något för att hålla igång mig under dagen. Resultat blev en vårstädning av hela lägenheten! Vi snackar alltså "skura golvlister och dörrkarmar och bakom element och putsa alla fönster och dekorera om" städning. Nu ska alla förbannade baciller vara bortstädade! Det blev så jäkla fint! Kolla vad snyggt köket är! Det är så jag vill kura ihop mig i diskohon och purra av förtjusning! (Nej, ni får inga fler bilder på lyan. Jag orkade helt enkelt inte)





Vette fanken om solrosorna får vara kvar. Känns fortfarande lite som ett hån. Rutger says no.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0