Present till ett "hej då"

2012-09-10 ♥ 20:24:00 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

I fredags hade tjejerna sin sista dag hos dagmamman. Jag är ju lite i blödigaste laget och eftersom vi verkligen tyckte om henne så gav vi henne en avskedspresent. Hennes hem är väldigt "Schabby chic"  så vi gav henne en te-låda som passar i hennes kök. Men jag är en liten fjant när det gäller att slå in paket. Det är ju lite roligare om man gör inslagningen lite mer personlig. Så här blev det.
 
 
          Te, snören, spetts och annat kul                       Telådan och rött "skruffs" (nej inte mitt hår)
 
       


Personligt inslagen present måste ha matchande kort.
 
   
 
 
                              Närbild på kort med detaljer. (ja,jag är en pysselfjant ibland.)
 
 
                     Söt liten detalj.                                                              Färdigt paket.
      

 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0