Barnvagnar.

2009-10-18 ♥ 20:41:14 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (2)

Det var då själva ()=(/"&"%&%&?=? vad svårt det ska vara att hitta en vettig tvilling vagn!! Jag har ju iofs två starka favoriter. Den ena är Emmaljungas Twin Nitro.



         




Den jag helst skulle vilja ha är Icandy´s Pear. Men den kostar så mycket så man drömmer mardrömmar av blotta tanken!






Sen hittade jag en urtjusig vagn idag som inte på något sett skulle passa mig, men den var så vanvettigt fin att jag är tvungen att lägga upp en bild på den med!




Tjing och over och inte här.




Kommentarer
Postat av: Sara

Du är inte ensam om att vilja ha en Balmoral pram.

Synd att de är så sjukt dyra.

Emmaljunga verkar vara ett rätt bra märke på barnvagnar.

Kramar.

2009-10-18 @ 21:05:50
Postat av: Johanna

Vi har BT's syskonvagn och vi älskar den !

Super smidigt med svängbara framhjul. Underlättar!

Det enda negativa med den är att det är trångt förvaringsutrymme, för sittsen sitter så långt ner.

2009-10-29 @ 18:25:11
URL: http://skapandejag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0