Andra bloggar, och lite annat...

2009-10-17 ♥ 11:38:54 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (3)

Hmmm, Lördag idag. Vansinnigt skönt måste jag säga. För första gången sen jag blev Gravid har jag kunnat sova längre än till 9 på en lördag. Vet inte varför det blivit så. Rödmosig och ofräsch känner man sig men mycket nöjd iaf. Nåväl, tänkte lägga in några saker som jag kan rekomndera er andra till!

Först, JÄTTE TACK till underbara Nicole som designat min fina blogg! Det var hon som lite mentalt kickade mig i baken att jag ska börja blogga på reguljär basis. (Hur det nu ska gå!)

Vidare läste jag en vansinnigt underhållade lista "Bill Gates 11 råd". Man borde trycka upp den och dela ut till samtliga elever i samtliga skolor. Från 15år och uppåt iaf. Den går att hitta här på Roslagspiggens Blogg.

Oh! Sen måste jag få rekomendera en blogg som jag älskar! Livet för en biliotikarie! Väldigt rolig! Många skratt blir det! Den hittar du här.

Dagens sista tips blir Gealach Blogg. Hon skriver om det mesta och har en heldel roliga och fyndiga inlägg. Klart värt ett besök!

I övrigt är jag galet sugen på att baka (?!?) Vet inte vart den känslan kommer ifrån. Jag är INTE någon preson som bakar. Jag lagar mat. Bakandet får maken stå för. (okey okey, att baka bullen i ugnen får ju såklart jag stå för. Svårt att fördela på annat sätt)

Nu ska jag fixa en balja Te...

Över änd aut!





Kommentarer
Postat av: Lina

Grattis till kommande bebis! Hoppas både du, maken och jycken mår bra. Kram!

/Lina

2009-10-17 @ 13:49:13
Postat av: Gealach

Tack för länken! Lägger upp en till dig också! kram

2009-10-17 @ 14:10:14
URL: http://www.metrobloggen.se/gealach
Postat av: Frogprincess

Jag hittade hit tack vare Gealach :-)

2009-10-17 @ 15:30:37
URL: http://www.metrobloggen.se/frogprincess

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0