Lite up 2 date.

2010-02-16 ♥ 13:47:20 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

 Fredag- Såg Prinsessan och grodan. ÄLSKAR DEN! Kommer helt klart att bo i en bokhylla nära oss så snart dvd är släppt. Jag och maken som inte alls tycker om jazz satt och gungande med genom hela filmen. Lövely bejbi lövely! Jag vill ha en krokodil som spelar trumpet. Punkt.


Lördag- Av diverse anledningar tyckte maken jag skulle ringa förlossningen. Efter en hel del tjat från hans sida och inte så lite mothugg ringde jag upp.  Mjahaja jävligt lustigt att tillbringa dagen på KS.  Jag var måttligt road. Tack och lov att jag  var så förutseende att jag stoppat ner en bok i väskan jag kunde läsa medans vi fick vänta.
Allt var grönt iaf så vi fick åka hem. Kvällen tillbringades hos min underbara svägerska med familj. Det blev god mat, god dryck och Singstar. Tur att de bor i hus och inte har några grannar som kan klaga på att man är tondöv. Allsången till Bonnie Tyler - Total Eclipse of the Heart var inte vacker. Men vi la ner vår själ i den. I tell you. Att barnen kunde somna till oljudet tyder på extrem trötthet, eller möjligen en extrem hörsel skada.


Söndag- Iväg till buschlanda. Ut i skogarna runt strängnäs och umgås med goda vänner. Det blev kaffe, pannkakor och allmän handpåläggning av min mage. Lilla tuva 1år var mest fascinerad av min navel. Tur för henne att hon är så vanvettigt söt. Annars hade jag nog inte godtagit manglingen av ett litet finger som försöker peta in naveln på sin plats igen.


Måndag- Varit gifta i 6 ½ år! Inte så illa pissat om du frågar mig. Grattis på oss!


Idag har jag städat och tvättat och borde därför få massage och bli matad med gelé hjärtan bara för att jag är så jävla bra. Fast iofs. När jag skulle duscha av bilbarnstolen slet sig duschslangen. Resultatet? Ner duschat badrum och ner duschad jag. Ganska IG. Det blir nog ingen massage eller några gelé hjärtan.

 




Kommentarer
Postat av: Anna W

Haha, du får 200 geléhjärtan av mig!!

2010-02-16 @ 14:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0