Nytt år

2011-01-07 ♥ 20:33:23 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Mjahaja. Välkommen då 2011. Ska bli intressant att se vad det här året för med sig. Som vanligt har man ju en mängd förväntningar som med största sannolikhet inte kommer infrias eftersom dom är lika troliga som att någon skulle ge mig 6 mille av ren välvilja. Men det är kul att hoppas och drömma.  Men jag har varit lite fjantigt och skriva en lista på vad jag hoppas jag ska göra / ta tag i. Inte nödvändigtvis i den här ordningen dock.


 
*Att mitt hår växer ut. Jag är förbaskat trött på att vara stor-konsument av hårspännen. Jag ser ut som en av dom där småflickorna som frivilligt sätter 30 olika spännen i huvudet för att vara fina. Jag gör det för att den döda krullräven på huvudsvålen inte ska rymma.


*Ta körkort. Nuff said.

*Att få bättre tålamod. Hjärnan briserar ca 12 gånger om dagen. Då är inte bara för att jag blir frustrerad utan även av glädje och stolthet. Huvudvärk är ganska vanligt förekommande numera.


*Ta reda på varför jag får ont i magen av öl. Allergi? *Panik*

*Försöka vara en bättre kompis. Jag har varit pungdålig på att höra av mig till folk. Så där så jag får ångest och blir ledsen när andra ringer mig först. Blir så ledsen när jag måste avboka saker eller när jag kommer på mig själv med att inte ringt någon jag tänkt på länge.


*Inte få rabiata anfall när maken vill leka med sin studio och mig som modell. Uppenbarligen gillar han ju motivet, så motivet får väll enbart hålla käften och le sött.

*Köpa mera skor. :D

*Har bra självförtoende men kass självkänsla. Jobba på det kanske?

*Börja träna. Det är inte ok att flåsa som en överviktig chokladmissbrukare i en Marabou choklad fabrik med fri chokladprovning, bara för att man vill gå mer än 200 meter med barnvagnen. Samt att mina höfter fan ska lära sig att veta hut och hålla sig på en och samma plats när jag går. Inte 1 meter framför eller bakom mig.




Kommentarer
Postat av: Älvan

Om någon kommer och vill ge bort sex miljoner av ren välvilja vill jag ha dem först! Av denhär: http://www2.skeppsholmen.se/?guid=3QDAS0HMCHGA3OI6&typ=CMVilla&from=hemnetredirect&view=Gallery anledningen såklart.

2011-01-07 @ 20:44:27
URL: http://aelvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0