Du måste ha en rubrik.

2009-12-19 ♥ 10:56:35 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (2)

Fuck that! Hur lätt är det att komma på rubriker till något som bara är en ytlig sammanfattning av ens liv just då? Dra dit pepparn växer…Äntligen lite ledighet! Jullov!! (Eller ja, för oss knegare kallas det semester) skönt är det iaf att kunna sova länge. På minus sidan står förkylningen. Vart förkyld för två veckor sen med igenkorkad näsa och överdjävligt ont i halsen. Vart bra i två dagar, min ena kollega åkte på samma sak och tydligen smittade hon mig tillbaka för nu är jag dålig IGEN! Jävla dålig idé måste sägas. Ovanpå allt verkar jag dragit på mig en dos rethosta. Skitkul. Få man äta Cocilana som gravid? Hoppas det.

Ikväll blir det julfirande hos svägerskan med familj. Det ser jag fram emot. Och nästa vecka styr kosan upp mot de jämtländska skogarna. Blir spännande i sig. Typ…

Puss fan




Kommentarer
Postat av: Pia

2009-12-21 @ 12:28:35
Postat av: Pia

Hjärtat då!

Hoppas verkligen att du kryar på dig snart och att ni får en underbar semester!! =) Nu har jag tagit tag i min blogg också... Just that u know! puss

2009-12-21 @ 12:30:01
URL: http://piajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0