Segfis

2009-12-01 ♥ 22:24:27 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Jag SA ju att jag är värdelös på att blogga! Det är inte det att jag inte har saker att skriva om, tvärtom! Det händer så jefla mycket hela tiden att det känns som jag inte har tid att sitta här. Men en gör väll så gott en kan.


Idag har det blivit storstädning hemma (äääääntligen!) efter att ha haft ett mindre kaos medans maken lagt nytt golv. Så städning och julpyntning stod på agendan idag. Kunde inte julpynta i helgen eftersom syrran och jag stod på loppis. Är iaf riktigt nöjd med pyntet! Klädkammaren fick sig en lätt dos av "kitch"







Så nu sitter jag och njuter av kvällsfika.






Kan någon förklara för mig att det alltid är så att man aldrig ser mina mackor för allt pålägg? Undrar hur nyttigt det är på en skala från 1-10... Skit samma, jag är preggo. Jag får äta. Jag ska bli tjock. Så det så.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0