Det där med att blogga...

2009-10-15 ♥ 20:07:31 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (2)

Så var det ju det där med att blogga. Jag vet inte riktigt hur det här ska gå. När Min make och jag släppte nyheten att vi efter mycket om och men lyckats bli gravida var det en jätte rar vän som sa åt mig att det var dags att börja blogga. Som man kan se av mina tidigare inlägg är det inget som skett på särskilt tät basis. Mestadels för jag tycker att det kanske vore kul för läsarna att få läsa något med substans? Eller så är det kanske helt fel inställning? Kort, koncist och ”resten av världen kan hänga sig och jag tycker som jag vill” attityd kanske räcker långt? Jag vet inte. Jag ska ge det ett ärligt försök i alla fall.  Framför allt nu när jag äntligen påbörjat min resa för att bli en tvättäkta tjockis med världens bästa ursäkt att äta vad fan jag vill. Det finns helt klart fördelar med att vara gravid. Men jag saknar fortfarande kaffe och rödvin i mängder.

Over and out.




Kommentarer
Postat av: Gealach

Till att börja med - GRATTIS! (om jag inte redan sagt det inne på FB, men i alla fall...)



Strunta i vad andra kan tycka är intressant och inte, det är DIN blogg och upp till oss att läsa eller låta bli. Jag kommer att läsa i alla fall!



kram

2009-10-15 @ 20:43:47
URL: http://www.metrobloggen.se/gealach
Postat av: Rospiggen

Ååh, stort grattis till er!!! Och självklart får du länka =)

2009-10-16 @ 21:25:13
URL: http://www.metrobloggen.se/piggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0