Sköna söndag.

2009-10-18 ♥ 19:37:14 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Har haft en lugn söndag. Det är så himla skönt att varva ner emellanåt. Hade goda vänner över och bjöd på fika. Det var härligt att se dem också. Var så länge sedan nu. Lite ambitiösa var vi som bakade två sorters muffins, havrebollar samt gjort 2 olika sorters sandwich. Men det var väldigt uppskattat. Sådant är trevligt. Visst ser det mumsigt ut? (Det var det också!)






Sen blev det en lång promenad i höstvädret och en del fotograferande. Just nu väntar jag på att vitlökskycklingen ska bli klar. Inte för att jag är ett dugg hungrig. Men iaf. Tror jag ska vara preggo och äta mina äggmackor i stället. Hehe. Stackars maken...




Kommentarer
Postat av: Nicole

Åååå den fikan hade jag velat vara på!!!!

2009-10-18 @ 22:01:31
URL: http://www.varmdomorsan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0