Fönster och smått.

2010-02-02 ♥ 20:37:34 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (2)

Har haft hantverkare här idag. Dom har bytt ut samtliga fönster inkl fönster ramar. Jag kan inte klaga. Med tanke på hur länge de sagt att det ska göras så var jag säker på att inget skulle hända förens lagom till augusti. Men nu är det gjort i alla fall och jag är mer än nöjd. Och lägenheten är rejält utvädrad efter att ha varit utan fönster i vissa rum. Men det känns kanon skönt att det är fixat. Och det betyder att jag nu kan smiska maken att montera ihop spjälsängen.



För att byta ämne. Seriöst. Hur kan man förmedla till sina två inneboende i buken att det är en väldigt oartig och dum idé att ha en fot uppkörd under hyresvärdens revben!?!??!?

Igår införhandlades det yttepytte små kläder och de vi hade beställt har hämtats ut. Så smått! Och sen var vi tvungna att köpa två gosedjur till KarlAstrid och Nilsingrid också.




                                                  




Kommentarer
Postat av: Älvan

Jag hoppas kunna dra med mamma på en shoppingtur (hon har rabatt på det randiga stället) när de tittat ut!

2010-02-03 @ 13:13:21
URL: http://aelvan.blogspot.com
Postat av: Lina

Vilka underbara namn! :P

2010-02-03 @ 19:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0