MERA SNÖ?!

2010-02-19 ♥ 08:52:27 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

What the hell????? Hittills har jag hållt mig på mattan och inte beklagat mig över mängden lappmöggel den här vintern. Trots att jag som vanligt tycker *BLÄÄÄÄÄÄ* Och frenetiskt försökt få ”Gå-i-ide-bidrag”. (Får alltid avslag. SÅ dålig stil!) Ja jag vet att vi bor i Sverige och tuff skit men här snöar det yabedi-yabedi-yab. Men räcker det inte nu? Det blir tomtenissar som delar ut påskgodiset i år om det fortsätter såhär! Kanske ska önska sig en sollampa i påskägget? Eller antidepressiva ? Synd att maken är så förbannat svårövertalad att flytta till ett annat land.


Förövrigt hade jag tänkt att lägga upp en bild på hur jag är klädd idag, som alla andra bloggare gör och döpa den till ”Dagens tjockis outfit” Jag ändrade mig när jag insåg att jag har samma form som makens pilatesboll om låg brevid på golvet.




                                               




Kommentarer
Postat av: Fröken Vinter

Pilatesboll är det nya svarta!

2010-02-19 @ 16:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0