Schlager observation.

2010-02-28 ♥ 15:12:51 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Igår gjorde jag samma sak som så många andra i detta avlånga land. Jag kikade på schlager festivalen.  Det var speciellt ett bidrag som definitivt fångade min uppmärksamhet. Nämligen det första.  Sibels bidrag. Det startade roligt, tjejen har en klart kul klänning på sig ( Hon såg ut som en sån där dekorations pinne man stoppar i julskinkan! Klart annorlunda och kul!) Dessutom är hon förbaskat söt och jag diggar tjejens röst. Låten i sig var också lite rolig med inslag av folieklädda dansare. En bit in i showen insåg jag att något var fel. Något var jäkla fel. Jag kunde inte sätt fingret på vad bara. Vid en inzoomning på hennes rörelser insåg jag sen vad felet var.  Hon kan inte gå i sina klackskor! Dom har satt på tjejen ett par gudomligt balla klackskor, och hon kan inte röra sig i dem! Nu vet jag inte hur pass mycket hon seglar runt i höga klackar i vanliga fall men hela uppträdandet blev bara ett stort ”WHAT THE F*CK!?!?!?! ”Hon stolpar runt på scenen som en stackars flamingo med menisk problem i lederna! Kika själv får du se.


http://www.youtube.com/watch?v=5ESNAyNZs_c




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0