Små, små kläder.

2010-01-29 ♥ 10:10:49 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (4)

Sitter och botaniserar bland bäbiskläder på nätet. Det finns en hel uppsjö av så söta små pytte kläder att man kan bli kollrig för mindre. Vi har inte köpt några kläder än. Jag har fått en uppsättning av min ena syster, och vi har köpt lite filtar. Men thats it.

En anledning har varit att vi helt enkelt inte vetat vilken storlek vi ska ha. Man vill ju helst inte ha 62or med sig till BB och får en liten prematuris som får plats i en strumpa. Samtidigt känns det lite olycksbådande onödigt att köpa saker i storlek 40 också. Som om man förväntar sig att det ska gå åt pipan. Försöker att inte tänka så.  

Hittade några söta saker iaf som ska köpas hem. Minioverallen har öron. Det är ok. Man får ha öron på så små overaller.


                                                        

(Klicka på bilderna för att få upp dem i större storlek)




Kommentarer
Postat av: Lina

Naw, jag vill också ha öron på min huva! :p

2010-01-29 @ 13:18:14
Postat av: Cornelia

Jag vill också ha luddig overall med öron! Jag har i alla fall mössa med kattöron men nu är det så kallt så en overall skulle vara riktigt mysigt.

2010-01-29 @ 15:36:53
URL: http://www.cornelia.info.se
Postat av: jenny tor och loke

lycka till med era små! tycker det är kul att hitta andra som har eller ska få tvillingar. ni kommer få ett äventyr det kan jag lova... mina killar är två snart, och alldeles fulla av liv. /hälsningar Jenny

2010-01-31 @ 16:01:14
URL: http://jennt.blogg.se/
Postat av: Johanna

Köp du en upplaga i strl 44, Tuva vägde 2400 när hon kom och strl 44 var för stora för henne.. och troligast är ju att ni får bebisar i en lite mindre upplaga... ;)

2010-02-26 @ 12:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0