Barnvagn

2010-03-10 ♥ 20:49:26 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Somliga vet att vi har införskaffat barnvagn. Ett hederligt gammalt vrålåk som med största sannolikhet kan köras offroad. Terräng gående helt enkelt. Däremot så har den ganska fult tyg.

Så här ser den ut nu.

 

                                 



 Så mitt mission har varit att försöka hitta lite roligare tyger. Så gubben och jag tog en sväng till Tygcentrum idag för att spana lite. Så just nu lutar vi ut att byta ut allt mörkblått på vagnen till jeans tyg och det rutiga tyget till antigen någon av dessa två.

 


Så i helgen kan jag förhoppningsvis slänga vagn och tyg på Världens as grymmaste Vanja. Det är en polare som är GRYM på att klä om vagnar! Hon är min guru! Ska bli spännande att se vad det blir av det här.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0