Så blev hon 30.

2012-09-02 ♥ 20:23:34 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Jag vände blad igår. Nu kan jag titulera mig som "tant". Hade ett mysigt fika under dagen och blev så jäkla grundlurad på kvällen så det sjöng om det! Älskade, käppa, fina och galna vänner som ordnat ett riktigt suprise party för mig! Gissa om jag nästan gjorde i byxorna när ungefär 20 av mina vänner dök upp och vrålade SUPRIIIISE!!!! Sedan dök det upp en liten lillasyster också. Den som jag trodde hade rest till Irland i Torsdags. Fantastisk, otroligt episk födelsedag!
 
 
 Min nya fina fikus!                                          Min nya hatt!! <3
           



Skumpa till mig!


 
Dom hade bakat episka tårtor åt mig!!!
 
 
 
        

 
 
 
Den luriga högen vänner som väntar på att jag ska dyka upp. Det finns ingen bild på min reaktion. Tack och lov.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0