idag

2013-02-25 ♥ 21:21:42 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Jahapp. Röntgen visade..nnågonting. Vad, vet jag inte. Tyvärr fick jag inte svar direkt som jag hade önskat utan får vacker vänta på svar. Dagens AHA! var iaf att det är ganska soft att ligga nerbäddad i en magnetröntgen. Du kan inte röra dig åt nått håll. Det är bara att slappna av. Jag höll på att somna.

 
Tändläkaren nästa. Inte min grej. Framförallt inte när man blir skrämd skiten ur att man kanske måste rotfylla. Inte ok. Inte okey någonstans. Efter en uppborrad tand så kunde han iaf konstatera att det inte behövdes. Tack för hjärtattacken. Åkte raka vägen till gymmet för att dämpa frustrationen. Därav bilden på den inte helt optimala PWO'n. Men den fyllde sitt syfte.
 
 
 
 
Keso, jordgubbar och färsk mango som post-workout mat. Parmalindad kyckling med broccoli och matvete till middag. Sen var det iväg på möte med potentiell ny kund. På vägen hem köpte jag veckans lektyr och en protein/naturdiet drink. Aldrig prövat en sådan förut. Smakde blaskig pucko så det var inte helt bortkastade pengar endå.
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0