Nu kan det bli vår.

2013-02-24 ♥ 20:37:25 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Nu kan det bli vår. Är trött på att frysa. Dessutom kom mina nya PW skor hem häromdagen. Jag har klockat att det tar mig 29 minuter att gå till jobbet. Då i full snömundering Om bara snön kan smälta bort liiiite till så drar jag på mig dom här och sen bli det PW till jobbet på mornarna.
 
 
Synd bara på den rosa färgen. Men hur jag än letar och försöker så kommer jag nog inte ifrån den. Bara att "leva" med.
 
I morgon är det dax för magnetröntgen av knät också. Det är skräckblandad förtjusning. Jag vill gärna veta om det är något allvarligt fel på mitt knä eller inte. Nu har jag haft ont sedan första veckan i december och skräcken för att ha slagit upp den gamla meniskskadan ligger och gror i bakhuvudet hela tiden. Att hela tiden behöva ta det lungt och att inte ta i så man kräks gör att motivationen tryter. Ska jag göra något så vill ju gå "all in".
Jag hoppas på bra besked. Hoppas, hoppas, hoppas.
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0